EMAG

CX Conference 2025 a adus la Bucuresti peste 200 de profesionisti din 5 tari. Romania devine hub regional pentru experienta clientilor.

publicat 2025-10-23 14:15:05 (Bursa)

Lideri globali si locali CX, specialisti in strategie, HR si marketing, dar si reprezentanti ai celor mai orientate spre client companii din regiune au participat, pe 14-15 octombrie, la CX Conference 2025, eveniment organizat de Customer Experience Romania, sub coordonarea Gabrielei Ciupitu, lider recunoscut la nivel international in domeniul Customer Experience (CX)

Alte stiri de la Bursa:

Ciolacu, noul presedinte al Consiliului Judetean, si primarul Toma vor sa faca aeroport la Buzau
Aeroportului International Craiova inaugureaza noul terminal de pasageri
Apele Romane :Nu exista directive UE pentru desfiintarea barajelor din tara noastra
INS: Aproape trei sferturi dintre utilizatorii de internet cumpara online
Analiza XTB: Listare istorica, anticipata pentru SpaceX
Putin a acuzat liderii europeni de and #8222;isterie and #8221; anti-rusa
Gomag a inregistrat o cifra de afaceri de 5 milioane de euro in anul acesta
Bitget: Bancile din SUA vor adopta un viitor on-chain
Consiliul Concurentei - amenzi pe piata tutunului
Fratii Dragos si Adrian Paval ar fi achizitionat Carrefour
Politia de Frontiera: Parfumuri contrafacute in valoare de aproximativ cinci milioane lei au fost descoperite de politistii de frontiera doljeni
Kaspersky: Jumatate dintre consumatori intentioneaza sa ofere cadouri digitale de Craciun
Cum transformi pauzele de sarbatori in momente de bucurie - activitati in spiritul norocului
Ilie Bolojan a spus ca evita un verdict in cazul Lia Savonea
Sondaj Travelminit: Hotelierii incheie anul cu prudenta, cerere mai scazuta si preturi stabile



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.