Astronomii de la NASA au gasit o stea binara pe cale sa explodeze (Stiinta)

publicat 2020-01-16 17:01:05 (Go4IT)

Astronomii de la NASA au gasit o stea binara pe cale sa explodeze (Stiinta) Aboneaza-te acum Facebook Newsletter * Sunt de acord cu Politica de confidentialitate Cercetatorii NASA spun ca au descoperit inca o stea aflata relativ aproape de Pamant care ar putea exploda in timpul vietii noastre. S-a intamplat ultima data in anul 1987, cand o stea numita SN1987A a explodat in vecinatatea galaxiei noastre, putand fi observata timp de mai multe luni de astronomi amatori.

Alte stiri de la Go4IT:

Au aparut primele estimari! Ce poate pati noul iPhone 12 din cauza coronaviruslui (Telefoane mobile)
Windows 10, pe cale sa primeasca un nou Start Menu (Software)
O noua reglementare UE ar putea obliga producatorii smartphone sa permita inlocuirea mai usoara a acumulatorilor uzati (Telefoane mobile)
BenQ Zowie XL2731 review: un monitor de competitie la pret redus (Monitoare)
Ultimate Ears lanseaza HYPERBOOM: o boxa pentru petreceri in aer liber de 6 kg cu autonomie de 24 de ore (Periferice)
Opera, cu in pas inaintea rivalului Chrome. Noua versiune primeste suport pentru gruparea tab-urilor pe categorii (Software)
Honor View30 Pro si Honor 9X lansate oficial. Vin cu specificatii bune, preturi atractive si fara software Google (Telefoane mobile)
Cand se lanseaza Huawei P40 si P40 Pro, noile modele de top de la Huawei (Telefoane mobile)
Nokia nu mai are exclusivitate pe lentile ZEISS, dar va continua sa le foloseasca (Telefoane mobile)
Huawei lanseaza Mate Xs: telefon pliabil cu design imbunatatit, hardware de top si conectivitate 5G (Telefoane mobile)
HTC planuieste sa lanseze cel putin un smartphone cu 5G in 2020 (Telefoane mobile)
Pot fi telefoanele la fel de dependente ca drogurile? Ce spun, de fapt, oamenii de stiinta (Stiinta)
Anglia si SUA spun ca Rusia este responsabila pentru atacuri cibernetice asupra Georgiei (Internet)
Un nou tip de senzor va permite masinilor cu functie de condus autonom sa "vada" prin ceata densa, sau chiar zapada (Auto)
Samsung Galaxy Z Flip review: cel mai bun telefon pliabil de pana acum? (Telefoane mobile)

Cumparaturi online - Emag.ro

© Copyright 2000-2019 iStorm. Toate drepturile rezervate.