EMAG

Compania chineza Leapmotor va construi vehicule electrice la o fabrica poloneza a partenerului sau Stellantis, care vor concura Dacia Spring

publicat 2024-03-24 11:45:13 (Money.ro)

Compania chineza Leapmotor va construi vehicule electrice la o fabrica poloneza a partenerului sau Stellantis, care vor concura Dacia Spring Productia masinii electrice mici T03 a Leapmotor ar putea incepe inainte de sfarsitul lunii iunie, utilizand tehnica SKD, care implica transformarea kiturilor partial asamblate in vehicule finite, a spus una dintre persoane.Leapmotor a ales fabrica din Polonia a partenerului sau Stellantis, in cadrul unei companii mixte convenita anul trecut.Tychy va asigura costuri reduse pentru un produs conceput sa fie accesibil pentru o gama larga de clienti, a spus a doua sursa.Ambele surse au refuzat sa fie identificate deoarece detaliile nu sunt publice. Un purtator de cuvant al Stellantis a refuzat sa comenteze. Reprezentantii Leapmotor nu au putut fi contactati imediat pentru comentarii.Cu o autonomie de 280 de kilometri, T03 este deja importat pe unele piete europene, inclusiv Franta, cu preturi incepand de la aproximativ 20.000 de euro (21.642 USD).Modelul va ajuta Stellantis sa-si dezvolte ofertele de vehicule electrice low-cost si sa concureze cu Dacia Spring a Renault si cu modelul Seagull al grupului BYD.Leapmotor a declarat pentru Reuters luna aceasta ca echipa executiva a joint-venture-ului este operationala si ca vanzarile unui alt model, SUV-ul C10, primul vehicul electric al Leapmotor conceput special pentru pietele din strainatate, vor incepe in curand in Germania, Franta, Italia si Spania.Producatorii de automobile chinezi aduc in Europa o serie de modele de vehicule electrice mai ieftine, ceea ce a stimulat o cursa a producatorilor de automobile europeni pentru a dezvolta vehicule electrice mai accesibile.Tensiunile comerciale sunt mari intre China si Uniunea Europeana, care investigheaza daca producatorii chinezi de vehicule electrice beneficiaza de subventii guvernamentale nedrepte.Producatorii chinezi cauta, de asemenea, sa construiasca fabrici de asamblare in Europa. BYD a anuntat ca va construi o fabrica in Ungaria, in timp ce rivalul Chery Auto evalueaza optiuni pentru o investitie similara, inclusiv posibil in Italia si Spania.Stellantis a declarat anul trecut ca cumpara un pachet de 21% din Leapmotor, intr-o tranzactie de 1,6 miliarde de dolari care ii va oferi o noua sansa in China, cea mai mare piata auto din lume dupa vanzari.Ca parte a acordului, cei doi producatori de automobile au anuntat, de asemenea, o companie mixta, care acorda Stellantis drepturi exclusive de a construi, exporta si vinde produse Leapmotor in afara Chinei, o premiera pentru un producator de automobile occidental.Un organism de reglementare chinez a aprobat luna aceasta infiintarea companiei mixte, la care Stellantis detine o participatie de 51%.Informatiile din presa au spus la inceputul acestui an ca Stellantis ia in considerare complexul Mirafiori din Torino, Italia, ca baza pentru productia europeana a Leapmotor, cu o productie anuala vizata de 150.000 de masini.Situata in sudul Poloniei, Tychy este o unitate istorica a Fiat. Fabrica produce mai multe vehicule Stellantis, inclusiv versiuni pe benzina si hibride ale Fiat 500, Fiat 600, Jeep Avenger si noul Alfa Romeo Milano, programate sa fie dezvaluite luna viitoare. Articolul Compania chineza Leapmotor va construi vehicule electrice la o fabrica poloneza a partenerului sau Stellantis, care vor concura Dacia Spring apare prima data in Money.

Alte stiri de la Money.ro:

O firma italiana construieste in Romania cea mai mare fabrica a sa din lume. Vor fi sute de locuri de munca
Ministerul Sanatatii a extins lista de medicamente compensate si gratuite
Cristian Macelaru, ales directorul unei prestigioase orchestre simfonice din SUA. Muzicianul roman a castigat un Grammy!
Ciolacu: Statul roman trebuie sa aiba o aeronava pentru delegatiile guvernamentale, pentru sportivi, pentru presedinte. Nu cred ca e un moft / Acest lucru se va discuta in urmatorul guvern / Vorbim de o normalitate si o iesire din ipocrizie
Premierul Ciolacu: Cred ca primul tronson deschis din Autostrada Moldovei va fi Buzau - Focsani / Anul acesta se vor da in folosinta 147 de kilometri din Autostrada Moldovei
Premierul Ciolacu: Avem cea mai mare evaziune din Europa si avem cele mai mici taxe. Inteleg, cand ai cele mai mici taxe, macar pe alea sa le platim. Noi avem si taxe mici si avem si evaziune mare. Ceva nu functioneaza
Premierul Ciolacu il sustine pe Mugur Isarescu pentru un nou mandat la sefia BNR: "Romania are nevoie de stabilitate monetara" – VIDEO
Posta Romana anunta ca a inceput distribuirea in avans a pensiilor pe mai
Florinel Coman pleaca la vraciul Marijana! Cand se va intoarce starul lui FCSB de la Belgrad si cand ar putea juca
Unde vedem Isus din Nazareth de Paste 2024!
Posta Romana anunta ca a inceput distribuirea in avans a pensiilor aferente lunii mai
Schimbare esentiala pe piata muncii. Categoriile de activitati care nu necesita contract
Veste buna pentru turismul romanesc: Autostrada care va scurta timpul pe care ii facem pana la mare
Firma de aparare Saab imbunatateste previziunile de vanzari dupa cresterea profitului in primul trimestru
Un oras celebru si istoric a introdus taxa de intrare. Cine poate scapa de plata



© Copyright 2000-2021 iStorm. Toate drepturile rezervate.