EMAG

Adio EURO 2020 in Romania? In buget sunt bani DOAR pentru studiul de fezabilitate pentru tren intre aeroport si gara

publicat 2019-02-07 08:30:20 (Money.ro)

Adio EURO 2020 in Romania? In buget sunt bani DOAR pentru studiul de fezabilitate pentru tren intre aeroport si gara Blocaje pe aeroport si zeci de mii de turisti care vor astepta cu bagajele in brate. Acesta este scenariul care s-ar putea derula vara viitoare daca nici magistrala M6 si nici linia de tren cu care multimile de suporteri veniti in tara sa vada meciurile de la Euro 2020 nu vor fi gata.   "Acesta este unul dintre trenurile care merge catre aeroportul Otopeni, insa nu ajunge chiar pana la terminalul "Sosiri". Asa ca daca aveti treaba sa ajungeti la aeroport, puteti sa luati un astfel de tren, insa pret de 5 minute va trebui sa mergeti si cu un microbuz", relateaza Ana-Maria Tuica, jurnalist Digi24.   Pana in aprilie 2020 ar trebui sa fie gata lucrarile la dublarea liniei de cale ferata dintre Mogosoaia si Balotesti, cat si racordul caii ferate cu Terminalul 1 al aeroportului Henri Coanda.   Totusi, in proiectul de buget supus dezbaterii publice de catre Ministerul de Finante, nu sunt alocati bani pentru aceste investitii. Acum, sunt prevazute in buget doar sumele pentru revizuirea studiului de fezabilitate: peste 1.5 milioane de lei. Asa ca nici macar angajatii CFR nu mai cred in promisiunile oficialilor.   - Pai daca nici proiectul nu e gata, va dati seama ca n-o sa fie gata.   - La anul avem campionat. Ce facem, ca trebuie sa vina suporterii din strainatate la meciuri?!   Pai nu mai vin cu avionul, vin cu autobuzele.   Ar evita, astfel, o imagine dezolanta.   "Asa arata punctul de oprire Otopeni. Pereti rupti, gunoaie la tot pasul, scaune rupte. Cam asa ar putea sa fie intampinati turistii care vor ajunge anul viitor in Bucuresti pentru meciurile din Campionatul european de fotbal", relateaza Ana-Maria Tuica, jurnalist Digi24.   Specialistii spun ca si daca s-ar bate palma luna aceasta pentru licitatie, in lipsa indicatorilor tehnici, nu poate fi luat in calcul in buget niciun ban pentru a finanta lucrarile. Nici expropierile din zona nu sunt gata si nici acord de mediu nu exista.   Ionut Ciurea, vicepresedinte Pro Infrastructura: "Daca anul acesta vom avea birocratia rezolvata si contract semnat atat pentru partea de racord nou cat si dublarea liniei in zona preoraseneasca, ar trebui sa fim multumiti."   In cel mai optimist scenariu, expertii spun ca am putea merge cu trenul pana la aeroport abia peste doi ani. Pana acum, Ministerul Transporturilor nu a formulat un punct de vedere referitor la acest subiect.

Alte stiri de la Money.ro:

Un nou mijloc de transport public in Bucuresti
BREAKING NEWS: Dancila nu il vrea pe Tariceanu
Mii de romani s-au trezit cu datorii la ANAF de care nu stiau nimic
Dosarul Revolutiei: Iliescu, VINOVAT de tradare!
Dragnea promite 20.000 de lei pentru FIECARE gospodarie din Moldova
Un ONG vrea sa construiasca toalete, primarul refuza
Dragnea: O sa PEDEPSIM orice firma nemernica straina
Cum a reusit Dragnea sa EVITE intalnirea cu protestatarii
Lovitura de la ANAF pentru Marian Oprisan
Pretul carnii de porc si de pasare atinge cote ALARMANTE!
VIDEO. Barbatul care l-a contrazis pe Dragnea, scos din multime si bruscat de primar
Al doilea oras cu metrou din Romania! S-a dat drumul la licitatii
Viorica Dancila a cerut sa fie invitata si ea la mitingurile PSD
Dragnea mai asteapta pana afla daca scapa de condamnare
Subventiile partidelor au explodat in 2018

Cumparaturi online - Emag.ro | Oferte GearBest.com



© Copyright 2000-2019 iStorm. Toate drepturile rezervate.