EMAG

PwC Voice of Consumer: Consumatorii cauta echilibru intre sanatate si accesibilitatea preturilor cand cumpara produse alimentare

publicat 2025-06-11 12:45:03 (Bursa)

Consumatorii isi doresc sa cumpere alimente care sa corespunda cu valorile lor in materie de sanatate, confort si sustenabilitate, dar cresterea preturilor si provocarile legate de costul vietii le limiteaza posibilitatea de a-si realiza aceste intentii

Alte stiri de la Bursa:

Addiko Group lanseaza operatiuni digitale de creditare in Romania
Consiliul Concurentei a autorizat preluarea Travertec S.R.L. de catre Voestalpine Railway Systems S.A.
JD Vance: Europa trebuie sa suporte and #8221;cea mai mare parte a poverii and #8221; Razboiului din Ucraina
Ungaria se declara dispusa sa gazduiasca negocieri de pace in Razboiul din Ucraina
Bolojan: and #8221;Aderarea Romaniei la OCDE ramane o prioritate strategica and #8221;
Guvern: Au fost alocati banii pentru salariile minerilor din Valea Jiului
Surse: Guvernul isi va asuma raspunderea pe Pachetul doi de masuri fiscale saptamana viitoare
Guvernul a aprobat atribuirea unei locuinte fostului presedinte Traian Basescu
India testeaza cu succes o racheta balistica de tip Agni-5
ANAF lanseaza o campanie de informare privind dreptul la bonul fiscal in domeniul HORECA
Producatorul de croissante Derpan a atras doua milioane de euro printr-o emisiune de obligatiuni
Handbal feminin: Pivotul Kaba Gassama, de la Ludwigsburg la Gloria Bistrita
Activitatea economica in zona euro a cunoscut in august cea mai puternica crestere din ultimele 15 luni
Ciclism: Cea de-a 80-a editie a Turului Spaniei debuteaza sambata
Kearney: Starea sectorului european de telecomunicatii depinde de o monetizare eficienta si de calitatea retelelor



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.