EMAG

Psihologia din spatele pietei de lux si de ce platim mai mult pentru anumite branduri

publicat 2025-07-31 13:15:06 (Income-Magazine)

Te-ai intrebat vreodata de ce unii consumatori sunt dispusi sa plateasca sume considerabile pentru o geanta, un ceas sau un stilou, cand exista alternative functionale la o fractiune din pret? A pune totul pe seama vanitatii ar fi o simplificare. Piata de lux este, de fapt, un masterclass in psihologie, marketing si constructie de brand, […]

Alte stiri de la Income Magazine:

ASF: Legea de plata a pensiilor private respecta toate standardele OCDE
Daraban (CCIR): Nu intram in corul celor care spun ca economia merge rau; situatiile nu arata acest lucru
Buzoianu: Misiunea noastra este sa salvam cat mai multe dintre proiectele finantate prin PNRR
Corlan (GNM): Economia circulara este inca privita in Romania la stadiul de obligatii, nu de oportunitate
Romania a avut cea mai mica rata a locurilor de munca vacante din UE, in T2
Alphabet ajunge pentru prima data la o capitalizare bursiera de 3.000 de miliarde de dolari
Relaxare si constientizare la Weekend Session: Fundatia Dan Voiculescu a prezentat campania antidrog "Constient, nu dependent"
Romanii sustin ca au cunostinte digitale de nivel mediu, cu un scor general de 3,6 din 5
INS: Efectivele de porcine au scazut cu 3,2%, la 1 mai 2025, fata de anul trecut, la 2,92 milioane capete
Apple va lansa mai multe produse in viitorul apropiat
Romania 3.0 | Horia Sabo, CEO Codata Software Solutions: "Nu putem construi viitorul Romaniei fara o digitalizare gandita strategic si interconectata"
StartUpNation: Aplicatia electronica de inscriere la finantare a persoanelor juridice se deschide la 1 octombrie 2025
Amazon testeaza inteligenta artificiala ca ghid pentru cumparatori
Consumul de energie electrica al populatiei a crescut cu 3,9%, in primele sapte luni ale anului
Dincolo de piramide, Egiptul isi cauta un loc pe harta turismului de lux



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.