EMAG

Salesforce: Pana in 2027, AI ar putea solutiona jumatate din cazurile de servicii

publicat 2025-11-18 16:30:02 (Bursa)

Un nou raport al Salesforce arata ca, pana in 2027, inteligenta artificiala ar putea gestiona jumatate dintre toate cazurile de servicii pentru clienti, comparativ cu procentul de doar 30% din prezent, conform unui comunicat de presa emis redactiei, din care urmeaza sa relatam. AI a devenit a doua prioritate pentru liderii de servicii, imediat dupa imbunatatirea experientei clientilor.

Alte stiri de la Bursa:

Pana globala a serviciului Cloudflare a afectat milioane de site-uri
Rafinaria Vega Ploiesti a implinit 120 de ani de functionare
Comisia Europeana pregateste restrictii la exporturile de deseuri de aluminiu
Studiu CURS: Sistemul de Garantie-Returnare devine obicei zilnic pentru romani
Guvernul neaga semnarea unui contract cu Rheinmetall pentru vehiculele Lynx
Raport Bitget: 40% dintre investitori vor sa stie daca Bitcoin a ramas fidel scopului si viziunii cu care a fost creat
Romanian Energy Week 2025 aduce cinci zile de dezbateri strategice la Palatul Parlamentului
Hidroelectrica SA va relua deversarile controlate necesare golirii Lacului Vidraru
Green Environment Support: Gestionarea deseurilor devine risc operational major pentru firme
Alina Gorghiu a depus proiectul de lege care permite CNA sa recomande din nou difuzarea campaniilor de interes public la TV si radio
CEC Bank faciliteaza refinantarea creditelor acordate prin componentele AGRO si RURAL
Nokian Tyres a validat statutul fabricii cu emisii zero de la Oradea
ANAF a inceput sa blocheze conturi si sa sechestreze bunuri cand emite decizii de impunere in verificarile documentare
CTP livreaza un nou depozit e-commerce pentru LPP Logistics
Studiu Deloitte: Veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.