EMAG

Raport SAP: Utilizatorii marilor platforme de continut se bazeaza din ce in ce mai mult pe recomandarile primite de la acestea

publicat 2024-04-15 17:00:02 (AgoraNews)

Un studiu SAP, realizat in colaborare cu experti din diverse industrii, arata ca cele mai importante 5 tendinte in Customer Experience au devenit, in ordinea importantei: Intermediarii AI (Inteligenta Artificiala), Experientele Relevante, Consumatorii devin Colaboratori, Comunitatile inlocuiesc Pietele, Valorile brandului vs valorile proprii.

Alte stiri de la AgoraNews:

Peste 300,000 de produse comandate in aplicatia Glovo si livrate in 2018
Managerul agil transforma obstacolele in oportunitati
Xerox aduce optimizari de securitate si productivitate echipamentelor de imprimare Xerox AltaLink
Nevoia de predictibilitate fiscala ramane un aspect critic si in 2019
Un studiu international arata ca oamenii si organizatiile nu au incredere totala in nimeni cand vine vorba de datele lor online
HONOR inregistreaza o crestere puternica in industria globala
Compania multinationala Carrefour a ales solutii de Inteligenta Artificiala (IA) oferite de SAS pentru optimizarea managementului retelei de distributie si reducerea risipei alimentare
Conditiile tehnice si economice de acces la infrastructura Netcity au fost agreate
Magister Software isi lanseaza noua identitate vizuala
Un eveniment organizat la o scoala gimnaziala din Turda este finalist in Competitia internationala Meet and Code 2018
Program educational de smart learning, sustinut de Allview
HONOR View 20 a fost premiat la CES
NNC Services anunta directia strategica pentru 2019: Acceleratie maxima pentru Brandingul de Angajator
Vodafone, lider mondial pentru serviciile Machine-to-Machine pentru al cincilea an consecutiv
Virtualizarea cumparaturilor in Romania



© Copyright 2000-2021 iStorm. Toate drepturile rezervate.