EMAG

Paralela 45 isi reinnoieste identitatea vizuala, la aniversarea a 35 de ani de activitate, si adopta o noua directie de comunicare

publicat 2025-05-22 17:15:26 (Income-Magazine)

Paralela45 lanseaza noul sau logo in luna mai, o reprezentare vizuala care simbolizeaza conexiunea dintre traditie in turism si modernism, prin care tinteste atragerea noii generatii de calatori, un public dinamic si inovator, care pune accent pe experiente. Prin campania "Stiu ai tai ce stiu", lansata concomitent cu noua identitate vizuala, Paralela45 puncteaza beneficiile reale […]

Alte stiri de la Income Magazine:

Indicele ROBOR la trei luni a scazut, miercuri, la 6,72%
BNS: Piata de energie este la fel de putin pregatita pentru liberalizare, dupa aproape 4 ani de subventii
Buzoianu: Programul ‘Rabla’ pentru persoane fizice va fi lansat in perioada urmatoare cu un buget de 200 milioane de lei
ANSVSA: Amenzi de peste un milion de lei si suspendari de activitate pentru unii operatori economici de pe Litoral
Supervizorii BCE analizeaza riscurile legate de taxele vamale, atacurile cibernetice si posibilul deficit de dolari
IATA: Preluarile de aeronave ar putea fi anulate sau intirziate, din cauza incertitudinilor legate de taxele vamale americane
Eurostat: Romania, printre statele membre UE unde a crescut productia industriala, in mai
Tesla se lanseaza pe piata din India
Eurostat: 97% dintre tinerii din UE foloseau zilnic internetul, in 2024
BCE a lansat un concurs pentru grafica viitoarelor bancnote euro
Slovacia blocheaza noul pachet de sanctiuni europene impotriva Rusiei
Renault inrautateste previziunile financiare anuale si accelereaza reducerea costurilor
(P) Experienta jackpotului: adrenalina cazinoului digital fara exagerari
Martea Mastercard: Lectie practica despre gestionarea banilor in vacanta: "Banii bine organizati inseamna o vacanta fara griji"
Conferinta Nationala Romania Inteligenta "Eficienta si responsabilitate in sanatate - sanse in plus pentru pacienti"



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.