EMAG

Marile branduri de lux se confrunta cu provocarea de a intelege generatia Z

publicat 2025-09-22 08:15:16 (Income-Magazine)

Louis Vuitton, Gucci sau alte case de moda consacrate descopera ca generatia Z - nascuta intre 1998 si 2012 - are gusturi si comportamente greu de incadrat in tiparele traditionale ale industriei. Desi reprezenta doar 4% din cheltuielile globale pe lux inainte de pandemie, aceasta cohorta va ajunge la 25% pana in 2030, potrivit Boston […]

Alte stiri de la Income Magazine:

Din lumea corporatiilor in universul bucatariilor premium
2008 vs 2025 - o comparatie care ne da fiori
Free Spirit Travel: venituri in crestere in prima jumatate a lui 2025. Vacantele tailor-made, in topul preferintelor turistilor romani
Stellantis a prezentat o baterie pentru vehicule electrice mai usoara si cu incarcare mai rapida
Bujduveanu: Cred ca reorganizarea Primariei Capitalei este necesara. O sa putem functiona fara 10% fara probleme
Kelemen Hunor, despre mentinerea plafonarii adaosului comercial: Oamenii trebuie sa simta ca sunt protejati
Compania xAI a lui Elon Musk a atras 10 miliarde de dolari de la investitori, la o evaluare de 200 de miliarde de dolari
Administratia Trump pregateste vanzari de arme catre Israel in valoare de 6,4 miliarde de dolari
Ministrul Agriculturii anunta productii record de cereale si rapita
ASF aloca 68,4 milioane lei pentru servicii de dezvoltare de software si sisteme informatice
Sondaj CURS: 70% dintre romani considera ca in Romania lucrurile merg intr-o directie gresita
Austria: Un director executiv de la OMV, demis pentru presupuse legaturi de spionaj cu Rusia
Deficitul bugetar al Italiei ar putea scadea anul acesta sub 3% din PIB
Stefan Radu Oprea: Trebuie sa incurajam investitiile in economia romaneasca, sa vorbim pozitiv despre potentialul nostru
Fitch imbunatateste ratingul Italiei, in urma reducerii semnificative a deficitului bugetar



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.