EMAG

FMI: Italia si Franta trebuie sa reduca cheltuielile mai rapid, dar Germania trebuie sa stimuleze cresterea economica

publicat 2024-04-22 12:30:09 (Income-Magazine)

FMI: Italia si Franta trebuie sa reduca cheltuielile mai rapid, dar Germania trebuie sa stimuleze cresterea economica Italia si Franta ar trebui sa reduca cheltuielile mai repede decat intentioneaza in prezent, pentru a tine datoriile publice sub control, in timp ce Germania ar trebui sa aloce fonduri mai mari pentru a-si relansa cresterea economica, potrivit Fondului Monetar International, transmite Reuters. Ministrii de Finante din intreaga lume s-au aflat la Washington saptamana trecuta […]

Alte stiri de la Income Magazine:

De ce sa optezi pentru un abonament de carti pentru copii?
Revolut a obtinut licenta bancara in Marea Britanie
China: Cota de piata a Apple scade, companiile chineze sunt liderii vanzarilor de smartphone-uri
Comisia Europeana cere Romaniei sa imbunatateasca tratamentul deseurilor
Rusia, aproape de a permite deschiderea de sucursale ale bancilor straine
CNIR a lansat in consultare caietul de sarcini pentru studiul de fezabilitate al Drumului Expres Bucuresti-Giurgiu
Mihai Constantin: Proiect de lege privind activitatea ELCEN, aprobat de Guvern
Ministerul Finantelor a atras, joi, 1,87 miliarde de lei de la banci
Pachetele turistice pentru sezonul de iarna, in Romania, mai ieftine cu 10-20% in plina vara
Banca Mondiala a aprobat un Imprumut pentru Politici de Dezvoltare pentru Romania in valoare de 599,1 milioane euro
Grecia, Turcia, Bulgaria si Italia sunt principalele destinatii pentru romanii care au ales sa isi petreaca vacanta de vara in strainatate
Durata medie a vietii profesionale a romanilor este cea mai mica din UE
Bibi Touroperator: In plina vara au inceput rezervarile pentru pachetele turistice de iarna prin programul „Inscrieri Timpurii”
INS: Valoarea productiei agricole s-a apropiat de 110 miliarde de lei, in 2023
Pretul adevarat al luxului – incetinirea economica a Chinei si investigatiile de etica afecteaza marile branduri



© Copyright 2000-2024 iStorm. Toate drepturile rezervate.