EMAG

Email-urile automatizate au de 2,4 ori mai multe deschideri si de 16 ori mai multe clickuri decat campaniile in masa

publicat 2025-09-29 11:00:05 (Bursa)

Mail-urile trimise de magazinele online prin intermediul solutiilor de email automation au inregistrat anul trecut de 2,4 ori mai multe deschideri si de 16,4 ori mai multe click-uri decat campaniile de expediere in masa, conform unei analize recente. Specialistii de la agentia Ecommerce Today sustin ca si companiile din Romania pot obtine astfel de rezultate daca implementeaza fluxuri integrate de automatizare.

Alte stiri de la Bursa:

Istvan Kovacs, la al doilea meci din acest sezon al Ligii Campionilor
UE, Macron si Tusk saluta victoria proeuropenilor in alegerile legislative din R.Moldova
Maia Sandu si politica in geometrie variabila
Serbia: Sanctiunile americane impotriva grupului petrolier NIS au fost amanate
APC cere 5 prioritati de la noul presedinte ANPC
Ilie Bolojan: Felicit din inima cetatenii Republicii Moldova pentru mobilizarea exemplara la alegerile parlamentare de duminica si pentru votul in directia europeana
Premier League: Arsenal Londra s-a impus la Newcastle, scor 2-1
Superliga: Farul Constanta - Unirea Slobozia, scor 1-1
Siegfried Muresan: and #8222;Victoria pro-europeana la alegerile parlamentare va accelera procesul de aderare a Republicii Moldova la Uniunea Europeana. and #8221;
Sedinta a coalitiei, la Palatul Victoria, pe tema rectificarii bugetare
Golf: Echipa Europei a invins SUA si a castigat Ryder Cup
Serie A: AC Milan - Napoli, scor 2-1
Superliga: FCSB - Otelul Galati, scor 1-0
La Liga: FC Barcelona - Real Sociedad, scor 2-1
Basescu: Omenirea a inventat ceva mai puternic decat toate armele - votul



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.