EMAG

Cum au ajuns plaformele chinezesti Temu si Shein sa cucereasca piata de moda din Romania? Cu preturi cu 50% mai mici decat la H&M si la mai putin de jumatate fata de Zara. Un produs de pe platforma Shein are un pret mediu de 14 dolari, pe cand la H&M un client scoate din buzunar 26 de dolari, iar la Zara 34 de dolari.

publicat 2025-08-11 18:30:25 (Ziarul-Financiar)

In fiecare zi, pe platforma Shein apar intre 2.000 si 10.000 de noi modele de produse, conform aceleiasi surse. Si totul la preturi mici, mult mai mici decat ale concurentei.

Alte stiri de la Ziarul Financiar:

Mai aveti zile de concediu din 2024? Vedeti aici cand se poate recupera concediul de odihna pe care nu l-ati luat anul trecut
Editia 31 octombrie 2025 epaper
Administratia Fondului pentru Mediu a publicat noi liste cu dosarele aprobate in cadrul Programului Rabla pentru persoane fizice
Grafic: Numarul de medici total si impartirea pe grupe de activitate din spital in zece tari europene
Grafic: Evolutia principalilor indicatori de business ai companiei Stefanini Romania
Grafic: Investitiile totale ale societatilor de asigurare pe clase de active
Grafic: Evolutia veniturilor si profitului net ale OMV Petrom
Vicepremierul Oana Gheorghiu: In tinerete am ascultat Vocea Americii si visam, ca orice roman, la America
Bogdan Nichisoiu, COFACE Romania: Romania este o prezenta foarte interesanta in ecuatia regiunii noastre. Ce ne face pe noi foarte speciali este modul in care companiile mioritice se finanteaza
Bogdan Cernescu, Director Executiv, Corporate Banking, BCR: Romania ofera in continuare foarte multe oportunitati si cu acest context foarte dificil a deficitelor gemene la masa si cu problemele structurale pe care le avem si pe care le ducem dupa noi de 30 de ani
Simina Bossenec, BID: Am identificat diferente pe care le vedem cu totii, dar puse pe hartie sunt inspaimantatoare. Cel mai mic deficit de finantare este pentru IMM-uri, 2 mld. euro, dar daca mergem spre infrastructura, eficienta energetica, trecem in toate cazurile peste 10 mld. euro
VIDEO. Cum a ajuns Valeriu Iftime, patronul FC Botosani, de la a cere 3 milioane de euro pentru a vinde echipa, la a da el 3 milioane de euro cumparatorilor interesati? "Le spuneam: Va dau clubul cu datorii zero, luati-l si continuati. N-a vrut nimeni"
Georg Winter, CEO, GrECo, International Holding: In anul 1975 circa 80% din activele companiilor erau bazate pe active tangibile, iar acestea erau asigurate, cunoscute de asiguratori. Astazi, 90% din active sunt intangibile. Problema pe care o avem este ca nu avem solutii de asigurare reale pentru activele intangibile, deci asigurarea nu este suficienta
Florian Neagu, BNR: Imaginea de ansamblu spune ca riscurile se mentin la nivel ridicat, ceea ce reclama prudenta. Este nevoie ca firmele sa isi puna bilanturile in ordine pentru a face fata eventualelor probleme
Eduard Simionescu, CEO, GrECo Romania: Companiile din Romania se gandesc la riscuri atunci cand din pacate le cere cineva, banca, finantatorul societatea de leasing, autoritatile sau legea in cazul asigurarilor obligatorii. Trebuie sa schimbam modul acesta de abordare



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.