EMAG

Walt Disney Co nu este de acord cu remarcile investitorului activist Nelson Peltz care critica compania pentru ca a facut filme dominate de actori de sex feminin si de culoare

publicat 2024-03-24 11:45:13 (Money.ro)

Walt Disney Co nu este de acord cu remarcile investitorului activist Nelson Peltz care critica compania pentru ca a facut filme dominate de actori de sex feminin si de culoare Peltz, a carui lupta pentru a se alatura conducerii Disney a devenit una dintre cele mai acerbe si urmarite batalii pentru consiliul de administratie din acest an, a declarat intr-un interviu pentru Financial Times ca filmele Disney au devenit prea concentrate pe transmiterea unui mesaj si nu suficient pe o poveste de calitate.El a contestat in mod special filmele "The Marvels" si "Black Panther"."De ce trebuie sa am un Marvel care sa fie doar cu femei? Nu ca am ceva impotriva femeilor, dar de ce trebuie sa fac asta? De ce nu pot avea Marvel-uri cu ambele? De ce am nevoie de o distributie complet neagra?", a spus Peltz in interviul publicat vineri.Intrebat despre observatiile lui Peltz, un purtator de cuvant al Disney a raspuns: "Tocmai acesta este motivul pentru care Nelson Peltz nu ar trebui sa fie aproape de o companie condusa de creativitate".Lupta dintre Peltz si fondul sau Trian pune in opozitie un investitor activist proeminent, care spune ca lucreaza bine cu companiile tinta, cu Bob Iger de la Disney, un CEO talentat al industriei media, care a revenit la conducerea companiei in noiembrie 2022 cu misiunea de a revigora Disney.Iger a spus in autobiografia sa, "The Ride of a Lifetime" ("Cursa de o viata"), ca a facut eforturi pentru diversificarea filmelor Marvel, care initial fusesera construite in jurul personajelor masculine albe.Veniturile generate de lansarea "Black Panther" pe piata interna sunt pe locul sase in topul celor mai profitabile incasari din toate timpurile, potrivit site-ului Box Office Mojo, si productia a fost primul film Marvel nominalizat pentru cel mai bun film."The Marvels", lansat anul trecut, a adus o modesta suma de 206 milioane de dolari, la nivel mondial.Peltz, in interviul din Financial Times, a mai spus ca pune la indoiala rezultatele sefului studiourilor Marvel, Kevin Feige.Iger insusi a spus ca Marvel "a facut prea multe" continuari de filme, ceea ce "a diluat" calitatea.Cu toate acestea, Marvel Studios a lansat 33 de filme care au incasat colectiv aproape 30 de miliarde de dolari la nivel global.Trian Fund Management al lui Peltz lupta pentru doua locuri in consiliu, unul pentru partenerul fondator Peltz si celalalt pentru fostul director financiar al Disney, Jay Rasulo.O alta firma activista, Blackwells Capital, face eforturi pentru a obtine trei locuri in consiliul Disney. Reuniunea anuala a Disney, cand votul se va incheia, este programata pentru 3 aprilie. Articolul Walt Disney Co nu este de acord cu remarcile investitorului activist Nelson Peltz care critica compania pentru ca a facut filme dominate de actori de sex feminin si de culoare apare prima data in Money.

Alte stiri de la Money.ro:

FCSB a invins Farul cu 2-1 si a castigat titlul dupa o pauza de 9 ani
Cat de mare va fi "taxa pe lux" si cine sunt romanii care vor trebui sa o achite
Jucatorii de la FCSB au intrerupt conferinta lui Charalambous si au declansat nebunia: "Campionii, campionii!"
Topul si costul destinatiilor turistice de Paste. Fata de anul trecut, preturile au crescut
Guvernul ofera tichete de munca in loc de bani unei anumite categorii de angajati
Vor fi foarte multe locuri de munca! Americanii redeschid o mina de exploatare a magneziului
Unii dintre romani vor plati taxe mai mari, din 2024. Se schimba modul de calcul al acestora
Ultimele pregatiri pentru vacanta. Tarife pentru trei nopti de cazare in Vama Veche, de 1 Mai
Premierul Ciolacu, explicatie "bizara" pentru inflatia mare din Romania: "Ceva nu functioneaza"
Corina Cretu: Acum opt ani, in calitate de Comisar european pentru Politica Regionala, am aprobat prima etapa a unui proiect major in valoare de aproximativ 52 de milioane de euro, pentru construirea soselei de centura a municipiului Suceava
Sebastian Burduja il provoaca pe Nicusor Dan la o dezbatere: "Vreau sa sa vad daca are curajul sa se lupte cu mine"
O firma italiana construieste in Romania cea mai mare fabrica a sa din lume. Vor fi sute de locuri de munca
Ministerul Sanatatii a extins lista de medicamente compensate si gratuite
Cristian Macelaru, ales directorul unei prestigioase orchestre simfonice din SUA. Muzicianul roman a castigat un Grammy!
Ciolacu: Statul roman trebuie sa aiba o aeronava pentru delegatiile guvernamentale, pentru sportivi, pentru presedinte. Nu cred ca e un moft / Acest lucru se va discuta in urmatorul guvern / Vorbim de o normalitate si o iesire din ipocrizie

© Copyright 2000-2021 iStorm. Toate drepturile rezervate.