EMAG

Studiu EY: Consumatorii casnici sunt ingrijorati de majorarile anuale de pret la serviciile de internet

publicat 2025-12-09 14:45:26 (Bursa)

Mai bine de jumatate dintre consumatorii casnici la nivel global (57%) sunt preocupati de majorarile anuale de pret la serviciile de internet si majoritatea considera ca aceste majorari sunt incorecte, nejustificate (60%) si greu de inteles (48%), potrivit celei mai recente editii a studiului EY Decoding the digital home, de la care relatam cele e urmeaza.

Alte stiri de la Bursa:

Buzoianu a acuzat PSD ca blocheaza reforma Romsilva
USR vrea cont unic pentru accesarea tuturor platformelor digitale ale statului
MediHelp International sarbatoreste 20 de ani de activitate si continua extinderea regionala
Utilizatorii care isi transfera criptoactivele pe eToro vor primi 1% inapoi in actiuni
AFIR a efectuat plati de peste 1,5 miliarde de lei intr-o singura luna
Ultimul avion militar An-22 al Rusiei s-a prabusit in regiunea Ivanovo
Studiu ASE si Deloitte: Stabilitatea politica, pozitia geografica si apartenenta la UE-NATO sunt atuuri ale Romaniei pentru investitori
Kaja Kallas: Criticile privind libertatile civile sa fie indreptate spre Rusia, nu spre UE
Papa Leon a lansat un apel la dialog pentru o and #8222;pace justa si durabila and #8221; in Ucraina
Trump a negat ca ar fi promis un and #8222;scut financiar and #8221; Ungariei lui Viktor Orban
Rezultatele IFN-III arata degradarea accelerata a padurilor din tara noastra
Merz: and #8222;Nu avem nevoie ca americanii sa salveze democratia europeana and #8221;
Zelenski a discutat la Roma noua versiune a planului de pace pentru Ucraina dupa consultarile de la Londra
Grindeanu: PSD nu voteaza motiunea de cenzura si ramane in coalitie
Grupul City Grill 2025: Investitii de 3 milioane de euro in modernizarea restaurantelor, digitalizare si leadership culinar



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.