EMAG

Radu Timis Jr, CEO, CrisTim: Clientul roman se uita in primul rand la pret, apoi la calitate, dar in ultimii ani, cu cat nivelul de trai a crescut, asteptarile legate de produse au crescut, iar piata s-a premiumizat foarte mult

publicat 2025-10-13 11:15:54 (Ziarul-Financiar)

Autor: Roxana Rosu Clientul roman se uita in primul rand la pret, apoi la calitate, dar in ultimii ani, cu cat nivelul de trai a crescut si am inceput sa calatorim mai mult, si asteptarile legate de produse au crescut, iar piata s-a premiumizat foarte mult, a declarat Radu Timis Jr, CEO, CrisTim in cadrul conferintei ZF Branduri Romanesti 2025.

Alte stiri de la Ziarul Financiar:

Laurentiu Banescu, cofondator, Zaganu: Noi crestem cu doua cifre in ultimii cativa ani ca cifra de afaceri, iar acest lucru este foarte bun in conditiile in care piata stagneaza. Targetam si noi zona de export pentru ca din pacate credem ca industria Horeca si retailul a ajuns la o maturitate in privinta berii artizanale
Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Automobile Bavaria. Comert auto
Studiu ING: 1 din 4 companii din Romania este condusa integral de femei; afacerile au o profitabilitate peste media pietei
Lumea la marginea prapastiei economice: Trump arunca bomba tarifelor de 100% asupra Chinei, dolarul se clatina, aurul rupe toate recordurile
Olanda loveste China in inima industriei de cipuri: Guvernul preia controlul Nexperia, acuzand pericolul iminent la adresa securitatii economice europene
aRobert Dorobantu, fondator si CEO, Ambito: Nu suntem la nivelul crizei din 2010, piata este mult mai pregatita, iar investitorii au acumulat resurse
aDiana Crisan, director executiv Diami: Claritatea pe care brandul a comunicat-o inaintea celorlalte elemente, pret, ambalaj si altele, este definitoriu pentru comportamentul de achizitie al consumatorului
Gabriel Eremia, Beko Romania: Noi exportam de foarte multi ani, aproape 4 mil. de produse pe an. Oamenii din celelalte sucursale pot sa-si aleaga unde sa isi puna vanzarile si Romania este in top
Gheorghe Ciubotaru, Electroalfa: Pregatim parteneriate si produsele noastre care astazi sunt vandute in peste 20 de tari si reprezinta peste 20% din cifra de afaceri, ne vor duce la o cifra de afaceri din care exportul va reprezenta 50% din cifra de faceri in jurul anilor 2030-2035
Mariana Anghel, Amco Logistics: Oamenii din spatele unui proiect este ceea ce ne duce cu gandul la romanesc si la casa. Businessurile escaladeaza, cresc, scad in timp, dar romanesc 100% inseamna pasiune, responsabilitate, lucru facut aici la noi acasa.
Avocatii de la Clifford Chance au asistat grupul polonez Green Factory la finalizarea achizitiei producatorului de salate Eisberg de la compania elvetiana Bell Food Group
Tiberiu Danetiu, Director Corporate Affairs & Retail Media, Auchan: Vrem sa punem producatorii romani in contact cu colegii din Auchan care se ocupa de listari in Franta pentru a putea fi prezente si marci romanesti in magazinele de acolo
Hidroelectrica a semnat un contract de 97,5 mil. euro pentru retehnologizarea centralei Stejaru, activ strategic pentru companie
Interviu exclusiv ZF. Nedim Baytorun, CEO al Vodafone Romania: Vom investi peste 150 mil. euro in urmatorii 2-3 ani doar pentru a integra si moderniza reteaua preluata de la Telekom Romania Mobile. Construim o retea de ultima generatie, cu acoperire, viteza si capacitate mai mari
Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Smart Management Invest. Comert cu carburanti



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.