EMAG

Psihologia consumului modern: intre identitate, impuls si iluzia controlului

publicat 2025-11-07 13:30:31 (Money.ro)

Psihologia consumului modern arata ca economia nu mai traieste din productie, ci din emotii. De la ofertele "doar azi" la campaniile care promit fericirea ambalata intr-un produs, cumparaturile au devenit o forma de confort psihologic. In spatele fiecarei achizitii se ascunde o nevoie emotionala, iar brandurile stiu exact cum sa o monetizeze. Psihologia impulsului de ... Mai mult

Alte stiri de la Money.ro:

Cum a crescut SEO 365 dintr-o firma IT intr-o agentie digitala de succes?
Cati bani face manelistul Dani Mocanu din YouTube si Spotify
Mediul de afaceri cere predictibilitate si dialog. Anuntul lui Dan Sucu
Peste 186 de milioane de tigarete de contrabanda capturate de autoritati in 2025 - de peste trei ori mai mult decat in 2024
Presedintele Nicusor Dan sustine ca Europa risca sa piarda competitia economica globala
Black Friday la romani cu peste 25 de tone de carne de porc comandate online in doar o ora
Cum sa iti evaluezi comportamentul la jocurile de noroc - ghid practic VictoryBet
Importanta unei diete echilibrate pentru sanatatea cainilor
ANAF avertizeaza! Cine nu e inregistrat fiscal, va fi identificat din oficiu
Au facut din PET-uri 200.000 de euro! Retea de frauda a unor ingeniosi cetateni din Strehaia
Diana Sosoaca, chemata la Parchetul General
BVB deschide sedinta de vineri pe minus. Prudenta domina tranzactiile de inceput de zi
Hotelurile din Romania incluse pe harta ospitalitatii premium mondiala! Michelin Keys au ajuns Romania
Elon Musk primeste 1 trilion de dolari, cel mai mare buget salarial din istorie. Pariul pus pe roboti
Pietele ar putea fi afectate de o bula generata de AI. Avertismentul BoE



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.