EMAG

Doar 1 din 5 produse vandute in tara nostra este marca proprie. Piata ramane sub media Europei de Vest

publicat 2025-09-11 13:45:02 (Bursa)

Produsele private label detin o cota de aproximativ 20% din vanzarile de bunuri de larg consum din Romania, semnificativ sub media europeana de 36,8% si cu 49% mai mica decat media Europei de Vest, arata datele din industrie, consultate de Maria Hurduc, analist in industria de retail si FMCG.

Alte stiri de la Bursa:

Primele discutii intre sefii Apararii SUA si China: Washingtonul promite sa-si protejeze interesele in Asia-Pacific
Lordul Mandelson, demis din functia de ambasador al Marii Britanii in SUA din cauza legaturilor cu Epstein
Petre-Florin Manole propune stimulente pentru angajarea tinerilor si combaterea muncii la negru
Guvern: Persoanele defavorizate vor beneficia in continuare de tichete sociale
AHK Romania: Investitiile in tehnologia hidrogenului sunt direct influentate de legislatie
Daniel Baluta: PSD vrea un candidat comun la Primaria Bucuresti, altfel paraseste coalitia
DSU si Asociatia Energia Inteligenta lanseaza ghid pentru cetateni in cazul avariilor majore la reteaua electrica
Tribunalul Bucuresti: Calin Georgescu ramane sub control judiciar
Rogobete anunta extinderea capacitatilor de productie in industria farmaceutica
Bogdan Ivan propune acces prioritar la gazele din Marea Neagra pentru industria din tara noastra
ELCEN l-a numit pe Mihai Volf director general interimar
Sorin Grindeanu: and #8222;Toate propunerile pe care noi le facem nu pun presiune pe buget and #8221;
Florin-Ionut Barbu a anuntat masuri fiscale si investitii pentru dezvoltarea agriculturii
PSD propune un pachet de relansare economica
FRULEG-RO cere masuri urgente pentru pomicultorii loviti de fenomene climatice



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.