publicat 2024-02-14 10:15:12 (Money.ro)

Directorul Directiei Regionale Vamale Bucuresti, un sef de birou si trei functionari, retinuti de catre procurorii DNA / Sunt acuzati de luare de mita si alte infractiuni DNA anunta, miercuri, retinerea a sase inculpati: CERNAT ALEXANDRU, TEIANU NICOLAE-STEFAN si VULCAN MARIAN-VLADIMIR , functionari in cadrul Autoritatii Vamale Romane si in cadrul Directiei Regionale Vamale Bucuresti pentru comiterea unor infractiuni de luare de mita in forma continuata, PETROF PAUL , director al Directiei Regionale Vamale Bucuresti, pentru comiterea infractiunilor de:favorizarea faptuitorului, folosirea, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, luare de mita, STAMATESCU RAZVAN-COSMIN , sef birou in cadrul Autoritatii Vamale Romane, pentru comiterea infractiunilor de:favorizarea faptuitorului, folosirea, in orice mod, direct sau indirect, de informatii ce nu sunt destinate publicitatii ori permiterea accesului unor persoane neautorizate la aceste informatii, trafic de influenta, in forma continuata, Persoana fizica pentru comiterea infractiunii de complicitate la luare de mita,De asemenea in cauza a mai fost dispusa masura controlului judiciar fata de inculpatii MARIN MARIUS si GHEORGHE DEMETRIUS , functionari in cadrul Autoritatii Vamale Romane si in cadrul Directiei Regionale Vamale Bucuresti pentru comiterea unor infractiuni de luare de mita, in forma continuata.Potrivit DNA, in cursul anului 2023, in contextul efectuarii unor controale, functionarii vamali Cernat Alexandru, Marin Marius, Teianu Nicolae-Stefan, Vulcan Marian-Vladimir si Gheorghe Demetrius ar fi pretins si primit de la mai multi oameni de afaceri care-si desfasurau activitatea in mai multe centre comerciale situate pe raza municipiului Bucuresti si a judetului Ilfov foloase necuvenite constand in sumele totale de 60.600 lei, 11.500 USD, 600 euro, 408 perechi (51 baxuri) de ghete sport si 1.000 parfumuri contrafacute."Banii respectivi ar fi fost pretinsi si primiti de cei cinci inculpati in scopul omisiunii intocmirii unei sesizari penale cu privire la problemele constatate si implicit al finalizarii controalelor intr-un mod care sa fie favorabil oamenilor de afaceri", a transmis DNA.De asemenea, in cursul zilei de 10 ianuarie 2024, in scopul ingreunarii cercetarilor ce se desfasurau intr-un dosar penal,  inculpatii Petrof Paul si Stamatescu Razvan-Cosmin i-ar fi prezentat unui om de afaceri continutul unei ordonante emise de ofiterii de politie din cadrul I.G.P.R.- Directia de Investigare a Criminalitatii Economice, prin care erau solicitate diverse inscrisuri in legatura cu unele societati controlate de persoana respectiva."In perioada 2021-2023, inculpatul Stamatescu Razvan-Cosmin ar fi acceptat de la un alt om de afaceri promisiunea remiterii unei sume de 10.000 de USD si ar fi primit mai multe foloase necuvenite pentru a-si trafica presupusa influenta pe care ar fi lasat sa se creada ca ar avea-o asupra unor politisti de frontiera si ca-i va determina pe acestia sa nu isi indeplineasca atributiile de serviciu in legatura cu realizarea unor controale asupra unor transporturi de marfuri contrafacute, de care era interesata persoana respectiva", a mai transmis DNA:Procurorii precizeaza ca, in aceeasi perioada, inculpatul Petrof Paul ar fi pretins de la un om de afaceri plata unui avans in suma de 50.000 euro pentru achizitia unui apartament si alte foloase necuvenite, in schimbul "ajutorului" oferit acestuia din urma in legatura cu obtinerea  unor autorizatii."La data de 14 februarie 2024, inculpatii Cernat Alexandru, Teianu Nicolae-Stefan, Vulcan Marian-Vladimir, Stamatescu Razvan-Cosmin si Petrof Paul urmeaza sa fie prezentati Tribunalului Bucuresti cu propunere de arestare preventiva pentru 30 de zile", a mai transmis DNA.  Articolul Directorul Directiei Regionale Vamale Bucuresti, un sef de birou si trei functionari, retinuti de catre procurorii DNA / Sunt acuzati de luare de mita si alte infractiuni apare prima data in Money.

Alte stiri de la Money.ro:

Florinel Coman pleaca la vraciul Marijana! Cand se va intoarce starul lui FCSB de la Belgrad si cand ar putea juca
Unde vedem Isus din Nazareth de Paste 2024!
Posta Romana anunta ca a inceput distribuirea in avans a pensiilor aferente lunii mai
Schimbare esentiala pe piata muncii. Categoriile de activitati care nu necesita contract
Veste buna pentru turismul romanesc: Autostrada care va scurta timpul pe care ii facem pana la mare
Firma de aparare Saab imbunatateste previziunile de vanzari dupa cresterea profitului in primul trimestru
Un oras celebru si istoric a introdus taxa de intrare. Cine poate scapa de plata
Ce spune Traian Basescu despre alegerea lui Cirstoiu drept candidat al aliantei PSD-PNL: "Nu l-am vazut pe Iohannis, voi l-ati vazut?"
Studiu: 6 din 10 romani vor cheltui pana in 600 de lei pentru masa de Paste. Pe ce se duc banii
Judetul din Romania care a dat lovitura! Are o reputatie turistica uriasa. VIDEO
Crestere de 17% a vanzarilor Hermes in primul trimestru, sustinute de cererea din China
Guvernul a ramas fara bani pentru salariile a trei categorii esentiale de romani
Guvernul Ungariei da in judecata lantul austriac de supermarketuri Spar, pentru defaimare, intr-un conflict legat de o taxa speciala
Bursele europene au inchis vineri in crestere, revenind la o evolutie pozitiva dupa scaderea din sesiunea precedenta
Angajatorii europeni ofera peste 200 de locuri de munca pentru romani. Lista posturilor disponibile

© Copyright 2000-2021 iStorm. Toate drepturile rezervate.