EMAG

ASF: Peste 7.000 de solicitari telefonice au fost solutionate de Call Center-ul Autoritatii de Supraveghere Financiara in primul semestru din 2025

publicat 2025-07-25 12:30:03 (Bursa)

Specialistii din cadrul Call Center-ului Autoritatii de Supraveghere Financiara (ASF) anunta ca au preluat si au solutionat, in primul semestru din 2025, un numar de 7.039 de solicitari venite din partea consumatorilor de servicii financiare non-bancare, in usoara crestere fata de aceeasi perioada din anul precedent

Alte stiri de la Bursa:

Casa Alba anunta inchiderea iminenta a guvernului SUA
Pete Hegseth: Misiunea Departamentului de Razboi este 'pregatirea pentru razboi si castigarea razboiului and #8221;
Handbal feminin: Ovidiu Mihaila - noul selectioner al echipei nationale
Liga Campionilor: Mbappe a marcat de trei ori in meciul cu Kairat Almaty
Lucian Badircea, IRI Travel: 'The transition to the euro should not bring excessive price increases in Bulgaria and #8221;
Avertisment BCE: Preturile alimentelor nu mai pot fi ignorate de bancile centrale
Republica Moldova-Ucraina-Romania
Un triunghi cu laturi subrede

Previziuni: Euro va continua sa se aprecieze, dupa un avans de 12% in 2025
Forecast: Euro to continue to appreciate after 12% surge in 2025
BURSELE LUMII Pietele, cu ochii pe bugetul SUA
BVB Aprecieri pe linie pentru indici; BET marcheaza un nou record
Expert Forum: Subventiile partidelor politice, tocate de masina de propaganda
Expert Forum: Political party subsidies, chopped by the propaganda machine
Nou proiect de lege: cum ar putea angajatorii sa-si fidelizeze salariatii prin Pilonul II de pensii
New bill: how employers could retain their employees through the Second Pension Pillar



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.