EMAG

aDiana Crisan, director executiv Diami: Claritatea pe care brandul a comunicat-o inaintea celorlalte elemente, pret, ambalaj si altele, este definitoriu pentru comportamentul de achizitie al consumatorului

publicat 2025-10-13 12:30:41 (Ziarul-Financiar)

Autor: Miruna Diaconu Diana Crisan, directorul executiv al Diami, producator de lactate, spune ca pretul este un element important in comportamentul de achizitie al consumatorului, insa, pana a ajunge la raft, clientul are in minte deja un brand, care a comunicat cu claritate un mesaj care se potriveste cu nevoile oamenilor.

Alte stiri de la Ziarul Financiar:

Ministerul Sanatatii anunta controale la toate spitalele private din tara dupa ce o tanara a murit in urma unor complicatii la nastere la spitalul privat Armonia din Constanta
Eduard Alexianu, Merlins Beverages: Eu cred ca ar trebui sa ne uitam la nivel global, si la americani, polonezi, concurenti , companii din alte domenii. Visul nostru este sa fim prezenti si sa acoperim la nivel global cu brandurile noastre, cat mai multe teritorii
Dan Lupu, fondator, Mizar: Este important ca acele branduri care au capatat cunostinte foarte bune in ceea ce priveste produsele de o calitate superioara sa-si dezvolte si branduri proprii.
aIrina Stancescu, cofondator Pain Plaisir: Noi, afacerile mai mici, avem o libertate de joaca mai mare noi nu prea luam decizii, ci testam lucruri. Din aceste jocuri, apar tot felul de colaborari intre noi
Dezvoltatorul de solutii software Control F5 Software se extinde in Olanda. "Avem trei clienti din Olanda si avem discutii in Turcia si Emiratele Arabe. Estimam ca anul acesta clientii din strainatate vor insemna 50% din cifra de afaceri"
Radu Dumitrescu, Deloitte Romania: Dimensiunea si potentialul pietei de private equity din Romania sunt in crestere
Bogdan Buzu-Vasilache, managing partner, Balkanika: Am vizitat multe fabrici din Europa si ce s-a construit in Romania in ultimii ani arata mult mai bine. Firmele locale trebuie sa aiba mai mult curaj si o poveste a produsului
Andrei Severin, fondator, Cahm: Designul e o parte a brandului, povestea completeaza, iar cand lansezi ceva ai nevoie de ambele perspective
Cresterea salariilor incetineste: companiile private din Romania prognozeaza un plus de 6% in 2026, dupa un avans de 7,47% in acest an si 10,4% anul trecut
aRucsandra Hurezeanu, fondator Ivatherm: De multe ori, romanii au o idee preconceptie ca brandurile romanesti nu ar avea destula expertiza si ca nu ar fi destul de bine vazute pe anumite piete. Noi am fost foarte bine primiti pe multe piete din Europa si Asia
Laurentiu Banescu, cofondator, Zaganu: Noi crestem cu doua cifre in ultimii cativa ani ca cifra de afaceri, iar acest lucru este foarte bun in conditiile in care piata stagneaza. Targetam si noi zona de export pentru ca din pacate credem ca industria Horeca si retailul a ajuns la o maturitate in privinta berii artizanale
Anuar Top 100 companii antreprenoriale. Automobile Bavaria. Comert auto
Studiu ING: 1 din 4 companii din Romania este condusa integral de femei; afacerile au o profitabilitate peste media pietei
Lumea la marginea prapastiei economice: Trump arunca bomba tarifelor de 100% asupra Chinei, dolarul se clatina, aurul rupe toate recordurile
Olanda loveste China in inima industriei de cipuri: Guvernul preia controlul Nexperia, acuzand pericolul iminent la adresa securitatii economice europene



© Copyright 2000-2025 iStorm. Toate drepturile rezervate.