Un telescop NASA descopera doua noi planete la cinci luni dupa lansare

publicat 2018-09-21 06:45:11 (Mediafax)

Un telescop NASA descopera doua noi planete la cinci luni dupa lansare Un telescop orbital de vanatoare a planetelor, conceput pentru a detecta planetele de dincolo de sistemul nostru solar, a descoperit doua planete indepartate in aceasta saptamana, la cinci luni de la lansare din Capul Canaveral, Florida, au declarat joi oficiali NASA, relateaza Reuters.

Alte stiri de la Mediafax:

SUA a retrimis nota de plata pentru realimentarea AVIOANELOR statelor arabe in razboiul din Yemen. Au fost descoperite erori de contabilitate
Facebook a descoperit o eroare care poate afecta 6,8 milioane de utilizatori
Bucurestiul, inainte de valul de ninsoare. Primaria Capitalei promite interventia prompta. Care sunt punctele fixe unde pot fi gasite utilajele
Bucurestiul, inainte de valul de ninsoare. Primaria Capitalei promite interventia prompta. Care sunt punctele fixe pentru utilaje
Andronescu anunta "cursuri remediale" pentru elevii cu rezultate slabe la scoala. De cand ar putea incepe orele suplimentare
Theresa May spune ca a avut o discutie "robusta" cu Juncker despre acordul de Brexit
Situatia inainte de CRACIUN. Pesta porcina africana evolueaza in 296 localitati, cu 1.136 focare / Despagubirile: 236,5 mil. lei
Accident cu 5 victime intre un microbuz cu muncitori si un camion, pe DN 1A, in Brasov
ICCJ, dupa ce si unele procese cu completuri de 3 judecatori incep sa fie contestate de inculpati: Au fost aprobate de Colegiul de conducere
Prima tara europeana care recunoaste existenta unui "al treilea sex" in acte
Cretu a aprobat modificarea POIM, astfel ca rata de cofinantare europeana creste. Ce se intampla cu banii pentru marile proiecte din Romania
Doi morti dupa ce un microbuz si un autoturism s-au ciocnit frontal pe DN 19, in judetul Satu Mare
STIRILE OREI 17.00
Florin Iordache: Legea pensiilor va intra la vot final marti seara sau miercuri dimineata
Tensiuni in Balcani. Serbia evoca posibilitatea unei interventii militare in Kosovo/ NATO face apel la calm

Cumparaturi online - Emag.ro | Oferte GearBest.com

© Copyright 2000-2018 iStorm. Toate drepturile rezervate.