publicat 2020-05-21 09:17:04 (Romania TV)

NASA a descoperit un univers paralel, in care timpul curge inapoi. Legile fizicii sunt invers fata de Pamant Potrivit cercetatorilor NASA, exista dovezi potrivit carora toate regulile fizicii opereaza in sens invers in acest univers aflat in apropierea noastra. Un experiment de detectare a razelor cosmice a identificat particule care ar putea fi din afara universului nostru. In cadrul experimentului Antarctic Impulsive Transient Antenna (ANITA), oamenii de stiinta au folosit un balon echipat cu o colectie de antene electronice si l-au ridicat deasupra Antarcticii, unde exista putin sau deloc zgomot radio pentru a interfera.

Alte stiri de la Romania TV:

Povestea uluitoare a romanului care a trebuit sa coordoneze o clinica intreaga pentru ca toti pacientii si cadrele medicale aveau COVID
Florin Citu: "Romania va depune o garantie de 393 de milioane de euro pentru Programul SURE si va putea accesa 5 miliarde" VIDEO
Gabriela Firea: "Guvernul PNL a aratat ca nu doreste sa majoreze pensiile si alocatiile pentru copii"
Cea mai cautata meserie in Romania dupa epidemie. Care sunt angajatorii preferati de romani
Doliu in lumea filmului. A murit la 70 de ani, dupa un rol memorabil in Basic Instinct
Aflat in mijlocul violentelor din SUA, un celebru sportiv roman nu are nicio temere: "Nu am nici cea mai mica remuscare sa impusc"
Ludovic Orban: Trebuie sa stam tare in sa pentru ca in fiecare saptamana Parlamentul ne mai toarna cateva cheltuieli
SUA: Un politist injunghiat si doi raniti prin impuscare in Brooklyn, iin timp ce erau in misiune pentru a opri jafurile
Casa Alba apara iesirea lui Trump cu Biblia in mana evocand personalitatea lui Winston Churchill
Premierul cere ministerelor sa definitiveze actele normative privind pachetul de relansare economica VIDEO
Alegeri 2020. Anuntul care ar putea schimba radical datele scrutinelor. Ce spune ministrul Muncii
Rares Bogdan: "Premierul stie cine a facut poza in care fuma in Palatul Victoria. Mi-a spus si mie"
Dramatic! Un baietel a stat zile in sir in spital asteptandu-si tatal care a murit pe masa de operatie. Unde a ajuns copilul
Monitorul Preturilor afiseaza si preturile pentru masti, manusi si dezinfectanti
Crima SOCANTA intr-o familie din Vaslui. Si-a ucis sotia in timp ce facea baie, i-a aprins o lumanare, apoi a baut visinata

Cumparaturi online - Emag.ro

© Copyright 2000-2019 iStorm. Toate drepturile rezervate.