Pilonul II Exatlon Evaluarea Nationala

Decizia RADICALA luata de Volkswagen: “Brandul nu se afla intr-o forma buna”

publicat 2018-04-17 09:00:13 (Money.ro)

Noul logo va fi prezentat anul viitor, la timp pentru planurile producatorului auto german de lansare agresiva a vehiculelor electrice, a declarat luni directorul de marketing al marcii VW, Jochen Sengpiehl, intr-o conferinta de presa sustinuta la Berlin, scrie news.ro.    Logo-ul va fi actualizat pentru a se potrivi atat partii frontale ale automobilelor cat si ecranelor smartphone-urilor, a spus Sengpiehl.   Emblema VW, actualizata ultima oara in urma cu sase ani, pentru a avea un aspect tridimensional, a suferit doar modificari modeste de la relansarea producatorului auto dupa Al Doilea Razboi Mondial.   "Brandul nu se afla intr-o forma buna comparativ cu anii anteriori, in conditiile in care a pierdut o pare din atractivitatea emotionala in incercarea de a fi prea germana. Nu este doar din cauza scandalului diesel", a spus Sengpiehl.   VW va extinde utilizarea mediei digitale si sociale pentru a-si adapta mai fin activitatea de marketing, in special pentru ca incearca sa convinga clientii sceptici sa treaca la vehiculele alimentate cu baterii. Conferirea unei imagini mai proaspete brandului este esentiala pentru investitiile de 20 de miliarde de euro in dezvoltarea vehiculelor electrice.   Obiectvul este ca VW sa devina o marca mai atragatoare si mai flexibila, iar inovatiile sa fie scoase in evidenta, pentru a justifica pretul mai ridicat al vehiculelor brandului, a explicat Sengpiehl, care a venit la Volkswaggen in septembrie, de la compania sud-coreeana Hyundai Motor.   Volkswagen invita in prezent agentiile de comunicare si de publicitate sa faca propuneri creative in urmatoarele luni. Compania mai intentioneaza sa infiinteze centre de marketing in principalele sale regiuni, care sa adapteze mesajele si sa reactioneze mai rapid la schimbari.   Sub conducerea noului director general, Herbert Diess, care a fost numit in functie vineri, VW, care reuneste 12 branduri, vrea sa lase in urma scandalul diesel si va continua sa coordoneze marca VW, cea mai mare divizie a grupului in functie de vanzari. Brandul VW este elementul central al planului de promovare a vehiculelor electrice.   Primul automobil electric, hatchback-ul I.D., va fi lansat pe piata in 2020 si va fi urmat de un SUV, un minivan si un sedan.   "Marea provocare este: cum ii atragem pe oameni in lumea automobilelor electrice. Vrem ca oamenii sa se simta bine cu noi. Trebuie sa fim mai colorati", a aratat Sengpiehl.  

Alte stiri de la Money.ro:

Tariceanu: “Nu se desfiinteaza Pilonul II. Urmaresc indeaproape ceea ce face Guvernul”
SURPRIZA! Dragnea nu va fi in tara in ziua cand va afla daca va merge sau nu la inchisoare
Guvernul baga 4 milioane de euro intr-o banca de la Moscova, infiintata pe vremea URSS
Rachetele invincibile ale lui Putin nu zboara! Patru lansari succesive au fost ratate
S-a votat SUPERIMUNITATEA pentru judecatorii Curtii Constitutionale
Sacourile - piese cheie in stiluri variate
Lovitura pentru omul de afaceri Jean Valvis si Aqua Carpatica
O tara foarte frecventata de romani se indrepta spre o CRIZA VIOLENTA
Bruxelles-ul avertizeaza despre o abatere bugetara despre care PSD nu sufla un cuvant
TEODOROVICI, declaratii de ULTIMA ORA despre PILONUL II
ALERTA! Comisia Europeana, radiografie dura asupra Romaniei
BREAKING! Instanta suprema AMANA sentinta in dosarul “Gala Bute”
Și Dancila ii raspunde lui Iohannis: Avem bani!
ALERTA! ROBOR la trei luni continua sa creasca si atinge maximul ultimilor trei ani si sapte luni
Dancila a gafat pana si in mesajele de condoleante

Cumparaturi online - Emag.ro



© Copyright 2000-2018 iStorm. Toate drepturile rezervate.