EMAG

13 persoane evacuate in urma unui incendiu produs la o butelie, intr-un apartament din Hunedoara

publicat 2018-10-07 22:45:02 (CanCan)

13 persoane evacuate in urma unui incendiu produs la o butelie, intr-un apartament din Hunedoara Un barbat a fost ranit, duminica seara, suferind arsuri si intoxicatie cu fum, in urma unui incendiu la o butelie produs intr-un apartament din Petrila, judetul Hunedoara. 13 persoane au fost evacuate. Potivit ISU Hunedoara, in bucataria unui apartament situat intr-un bloc din Petrila a avut loc un incendiu la o butelie si materiale combustibile […] The post 13 persoane evacuate in urma unui incendiu produs la o butelie, intr-un apartament din Hunedoara appeared first on Cancan.ro.

Alte stiri de la CanCan:

Șoc in lumea sportului! Adrian Maxim, campionul national la K1, arestat preventiv
Scandal dupa ce Bogdan Ioan a castigat Vocea Romaniei! Ce nu s-a vazut la TV
4 tone de droguri confiscate  au fost distruse de politisti. Valoarea stupefiantelor: 625 de milioane lei
Nici vremea rea nu-i impiedica pe drumari! La Craiova se asfalteaza pe ninsoare
Feli Donose, prima aparitie publica dupa ce a nascut! A urcat aseara pe scena de la Vocea Romaniei
In prag de Ignat, alerta de pesta porcina in Dambovita
Un barbat de 61 de ani din Botosani, mort intr-un incendiu provocat de o soba supraincalzita
Tudor Chirila, mesaj public pentru Smiley si elevul lui, dupa ce a pierdut la Vocea Romaniei
Cum a fost fotografiata aseara Gina Pistol in platoul Vocea Romaniei! I-a purtat noroc lui Smiley
Prognoza meteo speciala pentru Bucuresti! Urgia tine pana duminica dimineata
Prognoza meteo modificata! Vine urgia in Romania! GER ȘI VISCOL
Catalin Morosanu a ajuns in perfuzii! Anunt-soc dupa ce l-a facut KO pe Cuk la Craiova
Prima reactie a Andrei Maruta, dupa ce a pierdut trofeul Vocea Romaniei
Cine este Bogdan Ioan, castigatorul Vocea Romaniei 2018
Bomba la ProTv! Cine a castigat Vocea Romaniei

Cumparaturi online - Emag.ro | Oferte GearBest.com



© Copyright 2000-2018 iStorm. Toate drepturile rezervate.